
PROBLÉM ŘEŠENÍ
Zapomenuté heslo Stiskněte tlačítko ZASTAVIT ( ) (na předním panelu) na více než
5 sekund bez vloženého disku. Všechna nastavení se vrátí na tovární
nastavení.
Tuto funkci nepoužívejte, pokud to není naprosto nutné.
Pokud se obnoví nastavení z výroby, všechna uživatelská data uložená v
paměti BD se vymažou.
•
•
V případě jiných problémů. Přejděte na obsah a najděte kapitolu uživatelské příručky, která obsahuje
informace k aktuálnímu problému, a proveďte postup znovu.
Pokud problém přetrvává, kontaktujte nejbližší autorizované servisní
středisko Samsung.
•
•
Obraz obsahuje šum nebo je zdeformovaný. Zkontrolujte, zda disk není znečištěný nebo poškrábaný.
Vyčistěte disk.
•
•
Žádný výstup HDMI (Multimediální rozhraní s
vysokým rozlišením)
Zkontrolujte propojení mezi televizorem a konektorem HDMI přístroje.
Zkontrolujte, zda váš televizor podporuje vstup HDMI s rozlišením
576p/480p, 720p, 1080i, 1080p.
•
•
Abnormální obrazovka výstupu HDMI. Pokud se na obrazovce objeví zrnění, znamená to, že televizor nepodporuje
HDCP (Ochrana širokopásmového digitálního obsahu).
•
Funkce programu PC Share Manager
Vidím složky sdílené programem PC Share
Manager, ale ne soubory.
Přístroj zobrazuje jen soubory typu fotografie, hudba a film, ostatní soubory
se nemusí zobrazit.
•
Funkce AllShare
Video má výpadky. Zkontrolujte, zda je síť stabilní.
Zkontrolujte, zda je síťový kabel správně připojen a zda není síť přetížena.
Bezdrátové spojení mezi serverem a přístrojem je nestabilní. Zkontrolujte
připojení.
•
•
•
Nestabilita připojení AllShare mezi televizorem
a PC.
IP adresy v rámci jedné podsítě musí být jedinečné, jinak dojde ke kolizi a
ta může být příčinou výpadků.
Zkontrolujte, zda nepoužíváte firewall.
Pokud ano, firewall vypněte.
•
•
01857K-BD-C7500-EDC-CZ.indb 59 2010-03-26 오후 7:59:52
Komentáře k této Příručce